25.4.2012

Mörrimöykky

Idean tähän projektiin olen saanut päässäni jo tosi kauan sitten, mutta toteutus on taas kestänyt. Facebook-tauon aikana tartuin itseäni niskasta kiinni ja aloin kokoamaan palasia yhteen. 

Kontista aiemmin hankkimani haalarilukot (mitkä noiden oikeat nimet on??) saivat kaverikseen uudet napit.


Vanhat farkut taipuivat sadepisaroiksi valkopilkullisen kankaan yläpuolelle.


Valkopilkullinen kangas sai jalan valkoisesta heijastinkankaasta ja koko komeus viereensä tekoturkiksesta epämääräisen kaksisilmäisen möykyn.


Elementit sijoiteltiin tummanvihreän, erittäin paksun puuvillakankaan päälle ja applikoitiin kiinni. Saumat, pohja, kahvat ja tadaa, kassi on valmis!


Mörrimöykkyhän se siinä, sateessa istuu kärpässienen alla.


Valkoinen heijastinkangas oli tuskan ja työn takana. Loppujen lopuksi sitä löytyi 10x100 cm kaitaleena Hobby Pointista josta ystäväni ystävällisesti sen kävi minulle ostamassa ja postittamassa. 

5 kommenttia:

  1. No onpa ihana! Tämä kärpässienikangas on minun suosikki!

    VastaaPoista
  2. Tuota kangasta on mulla kohtuullisen iso pala ja kärpässieneksi oon sen ajatellut alusta asti. Nyt pitäis keksiä lisää kärpässieniä, että sais koko palan käytettyä :D

    VastaaPoista
  3. Todella Napakka kassi noine haalarihärpäkkeineen!

    VastaaPoista
  4. Kiva kassi! :) Mörrimöykkylaulu oli muuten lapsena kovaa kamaa ja toimii edelleenkin.

    VastaaPoista
  5. Heippa! Kuinka oikein kiinnitit tuon farkkunapin? vasaralla vai ihan tätä varten tarkoitetulla työkalulla?

    VastaaPoista