15.10.2010

Totuus vai tehtävä... Eiku tunnustus!


Unelmia ja lankaa -blogin Nöpöstiina antoi minulle ensimmäisen tunnustuksen, josta menin aivan hämilleni. En ole osannut varautua enkä ajatella, miten suhtautuisin näihin, mutta ilmeisesti asialle on tehtävä jotain... Nimittäin kolahti jo toinenkin kohdalle ja voi kamala, miten kauniin sanoin Lepäävä esteetikko Oliona -blogissaan minua luonnehti

Olen aivan otettu, todella liikuttunut ja onnellinen siitä, että joku tykkää blogistani näin paljon! Tässä tunnustukset ja niiden mukana tulleet tehtävät. 



Beautiful Blogger Award- tunnustuksessa pyydetään lähettämään se eteenpäin seitsemälle suosikkibloggaajalle sekä kertomaan seitsemän asiaa itsestään. Suoritan toisen pyydetyistä tehtävistä :) 


1. Rakastan Helsinkiä, joka ei ole kotikaupunkini, jota rakastan kuitenkin enemmän kuin Helsinkiä.
2. Olen perfektionisti ja äärimmäisen ankara itselleni.
3. Olen hamsteri, ihan järkyttävä hamsteri. En edes kehtaa kertoa, mitä kaikkea talletan koska "sitä voi tarvita joskus".
4. Olen pitkävihainen, jos koen tulleeni kaltoin kohdelluksi en välttämättä koskaan anna anteeksi.
5. Olen allerginen eläimille.
6. Olen hävyttömän huono matematiikassa.
7.  Olen hirveän pihi, mutta kamala tuhlaamaan.



Cherry on top -tunnustuksen ohjeet menevät näin:
1. Pass this award to five bloggers who you love and inspire you
2. List 3 things you love
3. Show a picture you love and explain why

Ja tästä toteutan kaksi viimeistä kohtaa:
Kolme kiistatonta rakkauteni kohdetta: perheeni, kotikaupunkini  ja käsitöiden tekeminen.

Valitsemani kuva on otettu La Palman saarella Kanarialla. Kuva on työpöydän taustakuvana syystä että siihen liittyy paljon kauniita muistoja maailman kauneimmasta paikasta ja siellä vietetyistä kauniista hetkistä yhden rakkaimmista kanssa.


Ainakaan tällä kertaa en laita tunnustuksia eteenpäin koska tiedän ainakin yhden tunnustukseni kohteen karsastavan kiertokirjeitä.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti